FAPROMA zajišťuje komplexní servis pro různé projekty, nejen pro sebe, ale i pro další investory
v České republice.

Hlavní charakteristiky služby:

  • Vybírání nájemného
  • Online bankovní účet
  • Vyúčtování služeb, energií a jejich převod na nájemníky
  • Zajištění oprav a údržby nemovitosti
  • Havarijní linka
  • Komunikace s nájemníky, úřady a dodavateli služeb a energií
  • Osobní administrátor(ka)
  • Předání a převzetí nemovitosti od nájemníků
  • Kontrola nemovitosti
  • Příjem a zpracování pošty
  • Poradenství v oblasti investic do nemovitostí
  • Optimalizace nákladů a výnosů
  • Účetnictví a daňové poradenství
  • Hypoteční služby
  • Pojištění
  • Právní servis
  • Zakládání s.r.o. a služba jednatele
  • Kuchyně a nábytek
  • Rekonstrukce a interiérový design

 

Správa budov a Facility Management

  • Provoz budovy a technická podpora včetně havarijní linky 24/7
  • Pravidelné servisní prohlídky a kontroly technických zařízení podle platných zákonů a nařízení, státní dozor
  • Sledování technického stavu budovy a příprava ročního plánu oprav včetně profesionálního odhadu nákladů
  • Záruční a pozáruční reklamace
  • Veškerá administrativa
  • Uzavírání smluv s dodavateli služeb a energií
  • Správa a vyúčtování služeb a energií, odečet elektroměrů v bytech a společných prostorách domu
  • Transparentní účetnictví v souladu s platnými zákony a nařízeními
  • Příprava a podání daňového přiznání, zpracování výkazu zisku a ztráty
  • Vedení bankovních účtů online a provádění plateb
  • Poskytování zabezpečení budovy
  • Vyřizování pojištění a kontrola pojistných smluv
  • Poskytování úklidu

 

Správa nájemních nemovitostí

  • Vyhledávání nájemníků a uzavírání nájemních smluv
  • Minimalizace výpadků příjmů z nájemného, systematické sledování uplynutí doby platnosti nájemních smluv
  • Poradenství, strategické plánování investice a řešení všech aspektů pronájmu pro dosažení co nejvyššího výnosu
  • Zajištění veškeré komunikace s nájemníky – non-stop telefonní linka pro nájemce pro případ mimořádných událostí (např.: únik vody, plynu apod.)
  • Vybírání nájemného, včetně upomínek a případného vymáhání
  • Online účet – pravidelně aktualizovaný, transparentní ekonomický přehled a informace o aktuálních událostech a prohlídkách
  • Předání a převzetí bytu od nájemníků
  • Soupis a evidence klíčů, nábytku a vybavení nemovitosti
  • Pravidelná kontrola technického stavu nemovitosti
  • Správce účtu jako jediná kontaktní osoba pro veškerou komunikaci